• +36 20 933 3446

    Felügyeleti központ

  • +36 1 555 4400

    Ügyfélszolgálat

  • +36 1 920 6060

    Mobil support

  • HU | EN

    Nyelv

Ahogyan ígértük, mutatjuk, mit lehet tudni a régóta várt Ford Bronco terepjáróról.

Amikor újra életet lehelnek egy ikonba, az mindig veszélyes vállalkozás, hiszen fennáll a veszély, hogy vagy beleragadnak a nosztalgia ködébe, vagy teljesen elrugaszkodnak az eredetitől. A Ford nekifutott a feladatnak és 1996-ban leköszönő modell után most előálltak a Bronco frissített változatával.

Rögtön három verzió is készült belőle: egy kétajtós, egy négyajtós, no meg Sport változat. Kétféle összkerékhajtással (elektronikus vagy automatikusan átváltó, mechanikus felezővel), merev hátsó tengellyel, független első kerékfelfüggesztéssel, akár két zárható differenciálművel gördülnek majd be a piacra.

A Jeep Wrangler riválisának szánt modellek szögletes formatervvel, lekerekített élekkel, szinte függőleges üvegfelületekkel, kerek fényszórókkal és a csupasz vázig visszabontható karosszériával (leemelhető ajtók és tetők) rendelkeznek.

A terepképességek vitathatatlanok: a Bronco alvázas változatai 89 centis gumiabroncsokat kapnak, mely nagyban hozzájárul a 29,4 centis hasmagassághoz és a kedvező terepszögekhez: elöl 43,2, hátul 37,2 fokosak, és a rövid változat esetében pedig 29 fokos rámpaszög adódik.

Az alapváltozatba a Mustang 2,3 literes turbós négyhengeres motorja kerül (270 lóerő, 420 Nm csúcsnyomaték) a feláras motor pedig szintén turbós benzines 2,7 literes V6-os, 310 lóerővel és 542 Nm-el. A váltó hétfokozatú kézi vagy tízfokozatú automata lehet – az előbbi csak a négyhengeres motorhoz lesz elérhető – és felezőből is kétféle lesz.

A belső térben 12 colos központi érintőképernyő és a modern multimédiás rendszer található. Az utasteret a praktikum uralja, opcióként mosható gumírozott padlót is lehet kérni beépített lefolyókkal és a penésznek is ellenálló tengerészeti minőségű vinyl üléshuzattal.  A navigáció lényeges elem egy ilyen járgányban, ezért nem csoda, hogy a Bronco különleges navi rendszert kap, az ismert offroad helyszínek ezreinek térképével ellátva.

Lássuk a Bronco Sport változatát!

A Bronco Sport önhordó karosszériát kapott, így tulajdonképpen inkább egy crossover. A modell a Ford Escape/Kuga alapjaira épül, kisebb kerekekkel, kisebb motorokkal, kényelmesebb futóművel és alacsonyabb áron érkezik mint a Bronco. Az alapmodell motorja csak háromhengeres, de így sem rossz: az 1,5 literes motor 184 lóerővel és 257 Nm csúcsnyomatékkal bír; de ha ezt kevésnek érzed, lesz egy 2 literes, 248 lóerős motor is, 372 Nm maximális nyomatékkal.

Elsőként a Bronco Sport lesz elérhető, az idei év végétől Amerikában 28 ezer dollár körüli alapáron. A Bronco gyártása 2021 elején indul, az alapára 30 ezer dollár lesz majd. Egyikről sem tudni, mikor érkezik Európába, de vélhetően világkarrierre szánják, így aligha állnak meg az amerikai piacnál.

 

2020-07-19
  • FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE

    Olvasson autós híreket és érdekességeket a nagyvilágból!

    Regisztrálok

  • ×

    Közlemény

    Az Auto Securit Zrt. cégjegyzékszáma: (Cg.01-10-044381; székhelye: 1039 Budapest, Szentendrei út 407. szám) az általa nyújtott, GPS és GPRS technológián alapuló szolgáltatásai tekintetében alkalmazott Általános Szolgáltatási Feltételeinek (ÁSZF) az I. fejezet 12.1. pontjában foglaltakra figyelemmel az alábbi közleményt teszi közzé.

    Az Auto Securit Zrt. Általános Szolgáltatási Feltételeinek (ÁSZF) III. fejezet 3.1.2. pontja 2023. december hó 01. napi hatállyal módosításra került

    Budapest, 2023. december hó 01.

    Auto Securit Zrt.